جولیا سالمی مدل ایرانی در هفته مد میلان 2024

توسط سعید احمدی
جولیا سالمی مدل ایرانی

تصاویر جولیا سالمی مدل و بلاگر 30 ساله دو رگه ایرانی ایتالیایی در هفته مد میلان و حضور در فشن شو Marco Rambaldi رو ببینیم. جولیا سالمی فرزند فریبا تهرانی و ماریو سالمی است که چندین سال پیش به ایتالیا مهاجرت کردند. جولیا سالمی متولد ۱ آوریل ۱۹۹۳ در پیاچنتسا ایتالیا است که توانسته در حرفه مدلینگ و بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت انجام دهد. جولیا طرفداران زیادی را درسال هاي‌ گذشته بـه دست آورده اسـت و نامش را بـه عنوان یکی از افراد موفق در ایتالیا ثبت کرده.

جولیا سالمی مدل ایرانی کیست

پدر جولیا یعنی ماریو سالمی پلیس است و مادرش هم فریبا تهرانی در حرفه آرایشگری فعالیت دارد، البته زندگی مشترک این دو بـه دلیل مشکلاتی نامشخص پس از مدتی ادامه پیدا نکرد ودر سال 2009 بـه جدایی ختم شد. جالبه بدونید جولیا سالمی در دبیرستان علوم انسانی درس خوانده و در دانشگاه کاتولیک میلان بـه تحصیل در رشته اقتصاد پرداخت.

جولیا سالمی در همان سنین کودکی بـه دنیای سرگرمی علاقه مند شد و در سن پایین بـه عنوان یک مدل فعالیت انجام داد. بعد از مدتی وارد عرصه تلویزیونی شد و پس از یکسال تحصیلات خودرا ترک کرد. وی در تابستان 2012 اولین تجربه خودرا در تلویزیون انجام داد و سال بعد دریک مسابقه استعدا در 14 سپتامبر 2014 او در فینال Miss Italia شرکت کرد، جایی کـه در مقام سوم قرار گرفت.

در فوریه 2015 جولیا بـه سیمونا ونتورا در اجرای برنامه استعدادیابی فوتبال لیتون اورینت کـه از کانال آگون پخش می شد پیوست. در همان سال او بـه عنوان یک حریف همراه با مادرش فریبا در چهارمین نسخه اکسپرس پچینو شرکت کرد.

جولیا به عنوان یک مدل دورگه ایرانی – ایتالیایی شناخته می‌شود کـه از ۱۶ سالگی کار مدلینک را دراین کشور شروع کرده اسـت، در ۱۸ سالگی بـه شهر مد و فشن اروپا شهر میلان رفت و چند کار تبلیغاتی نیز انجام داد. جولیا سالمی همچنین همکاری هایي با تلویزیون ایتالیا در زمینه تبلیغات دارد، او در مسابقات میس ایتالیا نیز شرکت کرد و توانست مقام سوم را کسب کند. در دو سال گذشته بیشترین فعالیتش در برنامه‌هاي‌ تلویزیونی برای فوتبال بوده و با مجری مشهور ایتالیایی سیمونا ونتورا نیز کار میکند.

مطالب دیگر را ببینید

ارسال دیدگاه