کیمیا علیزاده مدل برند نایکی شد

توسط سعید احمدی
کیمیا علیزاده مدل برند نایکی شد

کیمیا علیزاده مدل برند نایکی شد. کیمیا علیزاده تکواندو کار ۲۶ ساله ایرانی که چند سال پیش از ایران مهاجرت کرد به عنوان مدل جدید مشهورترین برند جهان یعنی نایکی انتخاب شد.

کیمیا علیزاده که امسال در مسابقات المپیک برای تیم ملی بلغارستان بر روی تشک مبارزه میره، از همکاری جدیدش به عنوان مدل برای برند مطرح آمریکایی نایکی که یکی از غول‌های فشن جهان است خبر داد.

نایکی در وب سایت رسمی خودش نوشت؛ کیمیا غیر ممکن‌ها رو ممکن میکنه چون او نماد یک فرد با قدرت درونی بسیار است. کیمیا علیزاده در گفت‌وگو با این برند گفته؛ من رویا ندارم، من هدف دارم.رویاها بزرگ هستند و رسیدن به آنها دشوار، اما با تلاش میشود به اهداف‌ دست پیدا کرد.

محتوای اصلی برند نایکی برای کیمیا علیزاده

او غیرممکن را ممکن می‌کند. اراده‌ی پیروزی کیمیا علیزاده، ستاره تکواندو، به همین اندازه بزرگ است. به عنوان عضو سابق تیم پناهندگان المپیک کمیته بین‌المللی المپیک، او نماد قدرت درونی، شجاعت و پایداری است.

کیمیا علیزاده به نایکی گفت: “من رویا ندارم، فقط هدف دارم. رویاها خیلی بزرگ و خیلی سخت برای رسیدن هستند. اما می‌توان برای رسیدن به اهداف تلاش کرد.”
کیمیا به رویاها اعتقاد ندارد. “من رویا ندارم، فقط هدف دارم. رویاها خیلی بزرگ و خیلی سخت برای رسیدن هستند. اما می‌توان برای رسیدن به اهداف تلاش کرد.” او می‌خواهد به هر قیمتی روی زمین بماند. چون در آنجا پیروزی به واقعیت تبدیل می‌شود.

نایک به شدت معتقد است که قدرت ورزش می‌تواند جهان را تغییر دهد. در اینجا می‌توانید بیاموزید که چگونه نایک با بنیاد پناهندگان المپیک همکاری می‌کند تا از ورزشکاران پناهنده حمایت کند.

مطالب دیگر را ببینید

ارسال دیدگاه